• موقعیت مکانی
    ایران, تهران
  • برنامه کاری
    همه روزه 8:00 - 22:00
  • مشاوره رایگان
    09126457527
Homeدسته‌بندی نشدهروف تاپ پکیج چیست؟
خانه روف تاپ پکیج چیست؟

روف تاپ پکیج در واقع ترکیبی از چیلر و هواساز در یک مجموعه یکپارچه است. روفتاپ پکیج ها عمل گرمایش ، سرمایش ، فیلتراسیون و تنظیم رطوبت هوا را انجام می دهند. اجزای داخلی دستگاه شامل یک چیلر هوا خنک، کویل حاوی مبرد، کویل آبگرم، فن، فیلتر و تجهیزات رطوبت زنی می شود.

در حالت سرمایش، چیلر تراکمی هوا خنک کار کرده و مبرد را به کویل حاوی مبرد (اواپراتور) ارسال می کند و فن با چرخش خود و عبور دادن هوا از اطراف کویل، منجر به کاهش دمای هوا می شود. در حالت گرمایش نیز آبگرم باید از موتورخانه یا دستگاه پکیج دیواری و … به کویل آبگرم ارسال و فن با چرخش خود اینبار دمای هوا را افزایش دهد.

روفتاپ پکیج نیز سه کانال هوای رفت، هوای برگشت و هوای تازه دارد. به دستگاه روفتاپ پکیج ، دستگاه پکیج یونیت نیز گفته می شود.

روف تاپ پکیج ها در فضایی آزاد و اغلب بر روی بام نصب شده و معمولا دارای سه دریچه (دریچه ورود هوای تازه، دریچه هوای برگشتی و سیرکوله شده ساختمان، دریچه هوای مطبوع خروجی از دستگاه به سمت بخش های مختلف ساختمان) هستند.

هوای تازه با هوای برگشتی (سیرکوله شده) مخلوط و پس از گرم یا سرد شدن و نیز عبور از فیلترهای تعبیه شده در دستگاه، از دریچه خروجی دستگاه خارج شده و با کانال کشی وارد ساختمان می شود.

به علت استفاده از سیکل تبرید تراکمی (همانند چیلر ، کولر گازی و …) در این دستگاه، سرمایش آن بسیار مطبوع و به علت استفاده از آبگرم موتورخانه یا پکیج، گرمایش آن نیز بسیار مطبوع است.

ویژگی های روفتاپ پکیج های ساخته شده در شرکت ما

۱ . استفاده از مجموعه موتورفن های EBM و زیلابگ با سطح صدا و مصرف انرژی کم در قسمت کندانسور و فن های Nicotra ایتالیایی در قسمت فن دمنده

۲ . امکان نصب هیتر الکتریکی یا کویل بخار بجای کویل آبگرم برای کار در حالت گرمایش

۳ . مجهز به کمپرسور اسکرال، اسکرو و پیستونی شرکت های معتبر جهانی Bitzer , Copeland , Danfoss در قسمت چیلر دستگاه

۴ . فیلتر آلومینیومی مقاوم و قابل شستشو با قابلیت جذب بالا و نیز مجهز شدن به فیلترهای HEPA و اولپا در صورت نیاز یا درخواست مشتری

۵ . قابل اتصال به سیستم مدیریت ساختمان BMS

۶ . ساخت کندانسور هوا خنک با لوله های مسی و فین های مخصوص آلومینیومی و به حداکثر رساندن بازده آن با انجام تحلیل های سیالاتی و حرارتی مهندسی شده

۷ . طراحی زیبا و تا حد امکان کم حجم

کاتالوگ روف تاپ پکیج :

ظرفیت ها ، پارامترها و ویژگی های ذکر شده در کاتالوگ صنعت باران ثابت نیست و متناسب با نیازها و درخواست های هر مشتری قابل تغییر است. مدل های استاندارد در ۱۱ ظرفیت مختلف از KT-ACC-30 تا KT-ACC-500 به صورت ستونی لیست شده اند.

طراحی، ساخت و قیمت روف تاپ پکیج

تمامی مراحل طراحی و ساخت روفتاپ پکیج و سایر دستگاه های تهویه مطبوع گرمایشی و سرمایشی، مطابق با استانداردهای روز در محل کارخانه شرکت ما انجام و کلیه محصولات به طور مستقیم از کارخانه و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روف تاپ پکیج و نیز انواع دیگر سیستم های تهویه مطبوع و انتخاب مناسب ترین سیستم برای ساختمان خود با مهندسان ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط
نظر دهید

نظر دهید

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟